Beoordelingen

 

Bij ons is de klant koning op voorwaarde dat hij ook mondig is. Wat betekent dit?

Wij houden graag rekening met de feedback van iedereen die bij ons iets bestelde. We nodigen bijgevolg jullie uit om bij je besteld product steeds een beoordeling te schrijven. Deze beoordeling heeft voor ons een grote waarde omdat je zo samen met ons helpt om de juiste hulpmiddelen te blijven selecteren. 

Enkel zo kunnen we de beste producten aanreiken aan iedereen die er nood aan heeft. 

Wij ontvangen graag van jou een beoordeling op WebwinkelKeur over onze webshop.

(Thuiszorgwebshop.be zorgt ervoor dat je een beoordeling anoniem kunt plaatsen)

1) Beoordelingen per product

Hieronder zie je waar je jouw 'review' kan toevoegen.

Tips bij het lezen van onze beoordelingen

Als consument is het goed om kritisch te zijn, dit kan o.a. door klantbeoordelingen te lezen.

  • Hoeveel klantbeoordelingen zijn er? Meerdere klantbeoordelingen zeggen meer dan enkele beoordelingen.
  • Wanneer zijn deze beoordelingen geplaatst? Recente beoordelingen zijn belangrijk. Tevens zijn beoordelingen verzameld de laatste maanden een indexatie dat de webwinkel stabiel is.
  • Hoe gaat men om met klachten? Elk bedrijf maakt wel eens een foutje, negatieve beoordelingen zijn dus niet erg, belangrijk is echter dat klachten serieus worden genomen en er een oplossing volgt.
  • Controleer meerdere bronnen. Google bijvoorbeeld ook eens op de naam van de webwinkel en zoek naar meer ervaringen. Indien bekend verwijzen wij overigens op onze ledenpagina ook naar externe bronnen om de betrouwbaarheid van de webwinkel te beoordelen.

 

2) Hoe betrouwbaar zijn onze beoordelingen?

Hiervoor werken we samen met een onafhankelijke externe partij: WebwinkelKeur

Zij garanderen dat onze klantenbeoordelingen 100% betrouwbaar zijn.

Op 4 oktober 2017 ontvingen we het betrouwbaarheidscertificaat van WebwinkelKeur.

 

Wij ontvangen graag van jou een beoordeling op WebwinkelKeur over onze webshop.

 

Wat doet deze externe partij precies?

WebwinkelKeur doet haar uiterste best om fraude met klantbeoordelingen te bestrijden. Zo is het voor hun leden niet mogelijk om negatieve beoordelingen te censureren. Het beheer van de klantbeoordelingen vindt onafhankelijk plaats door Stichting WebwinkelKeur.

Hun systeem kent daarin ook diverse beveiligingen om frauduleuze positieve beoordelingen te voorkomen. Zo hebben ze een algoritme dat misbruik signaleert en koppelen ze waar mogelijk beoordelingen aan echte bestellingen uit de webwinkel software.

Bij WebwinkelKeur leden heb je de zekerheid dat:

✓ Adresgegevens door hen gecontroleerd zijn
✓ Contactinformatie als telefoon, e-mail, KVK en adres goed vindbaar zijn
✓ Je zonder problemen gebruik kunt maken van je 14 dagen bedenktijd
✓ Je jouw geld binnen 14 dagen na retour terug hebt
✓ Prijzen duidelijk vermeld staan
✓ Ze kunnen bemiddelen bij geschillen of een bindende uitspraak kunnen doen via Digidispuut.nl
✓ Je echte klantbeoordelingen over de webwinkel kunt delen en bekijken
✓ De webwinkel heeft ingestemd met de WebwinkelKeur gedragscode