De Prijs:
Intersat LoneAlert Direct – Gebruik van de App op uw eigen Smartphone voor alarmering.
Met eigen netwerk provider (proximus/orange etc):
- Eenmalige aanmeldingskosten van 30 Euro
- 0.35 cent/dag of 10.50 Euro/maand
- Met alarmcentrale als backup: 0.15 cent/dag of 4.49 Euro/maand EXTRA
- 17.50 Euro per alarmafhandeling door alarmcentrale
Intersat LoneAlert Direct + SOS knop
Met eigen netwerk provider (proximus/orange etc):
- Eenmalig 149eu voor de aankoop van de SOS knop en geactiveerde SIM kaart voor in de SOS knop.
- Eenmalige aanmeldingskosten van 30 Euro
- 0.75 cent/dag of 22.50 Euro/maand
- Met alarmcentrale als backup: 0.15 cent/dag of 5 Euro/maand EXTRA
- 17.50 Euro per alarmafhandeling door alarmcentrale
Moet ik hiervoor een medische indicatie hebben?
Nee, om van de dienst personenalarmering gebruik te maken hoeft u geen medische verklaring van uw huisarts/dokter te hebben.
Is de dienst personenalarmering ook bij mij in de buurt leverbaar?
Ja, in heel België en Nederland is deze dienst personenalarmering leverbaar.
Moet ik een langdurig contract afsluiten?
Nee, onze dienst personenalarmering is per maand opzegbaar.
Is het noodzakelijk dat ik de jaarlijkse abonnementskosten vooruit betaal?
Ja, de abonnementsgelden worden automatisch geïncasseerd.
Wordt het vergoed door mijn verzekeringsmaatschappij?
Ja, in sommige gevallen wordt de dienst vergoed door uw verzekering. Dit verschilt echter per verzekering en per land. In Nederland heeft U dan wel een medische verklaring van uw huisarts nodig en in België kan u mogelijk een beroep doen op de zorgvergoedingsbijdrage.
Is het mogelijk om zowel de app, de telefoon alsook de SOS knop te gebruiken?
Ja, het is mogelijk deze allemaal te gebruiken, alles is gekoppeld aan het systeem.
Kan bij alarm ook professionele zorgopvolging worden gestuurd?
Ja, in overleg kan elke professionele zorgopvolging worden opgeroepen, wij zijn onafhankelijk.
Is uw apparatuur goedgekeurd en hoe weet ik of het apparaat werkt?
Ja, al onze apparatuur is goedgekeurd en is getest voordat op het systeem, de batterij moet u wel regelmatig (~1x per dag) zelf opladen voor uw smartphone en SOS knop en er moet GPS/GPRS dekking aanwezig zijn.
Welke Smartphone heb ik nodig voor de App?
De meest gebruikte Smartphones kunnen gebruikt worden voor het downloaden van de App, zeker die van Samsung, Apple, Windows en nog vele anderen, want de App draait op Android, IoS en Windows. Bel ons als u niet zeker bent.
Waar vind ik de App?
U vindt de App in de AppleStore, in de GoogleStore: U zoekt naar LoneAlert met een icoontje in het groen.
Meer info over het product vind je hier