Betaalmethodes

Klantenservice betaalmogelijkheden

Wij werken samen met een erkende partner Mollie BV voor ons betalingsverkeer:
https://www.mollie.com/be/

"Mollie B.V. is een erkend bedrijf dat betalingen verzorgt voor ondernemingen. Zij zorgen ervoor dat je betaling veilig terechtkomt bij de verkoper."

De Klant heeft de keuze tussen de volgende betaalwijzen:

  • Via Bancontact
  • Via Belfius Pay Button
  • Via KBC/CBC-betaalknop
  • via Paypal
  • Via Visa
  • Via iDEAL
  • Afterpay (niet-professionele klanten)*
  • Via factuur en overschrijving op rekeningnummer BE40 0018 2038 5963 

  • Deze lijst is niet exhaustief: betaalmogelijkheden worden telkens weergegeven bij de check-out pagina van onze webshop.

ThuiszorgWebshop.be is gerechtigd een bestelling te weigeren ingevolge een ernstige tekortkoming van de klant met betrekking tot bestellingen waarbij de klant betrokken is.

 

*AfterPay – Achteraf betalen (Nederland & België)
AfterPay voert voor www.Thuiszorgwebshop.be het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht ontvangt van AfterPay. Met de AfterPay App kun je dit betaaloverzicht inzien en betalen, veilig en heel eenvoudig vanaf je smartphone. In de online omgeving Mijn AfterPay kun je jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. AfterPay houdt je op de hoogte via pushnotificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar AfterPay.